به عنوان پزشک، هدف اصلی از
این بدان معناست که اولین نکته ی بسیار مهم در طراحی وب سایت پزشکی مربوطه به این اصل است که سایت بگونه ای طراحی شود که بازدیدکنندگان را به بیماران جدید تبدیل کند.
سایت بهینه شده باعث افزایش اعتماد بیماران به شما و خدمات شما میشود، وبازدیدکنندگان بیشتری را ترغیب می کند که اطلاعات تماس خود را برای نوبت گیری آنلاین ثبت کنند، و همچنین باعث افزایش بازگشت هزینه ی تبلیغات می شود.
در موفقیت وب سایت های پزشکی ،تعداد بازدیدکنندگان اهمیت چندانی ندارد، در صورتیکه سایت قادر به جذب بیماران جدید نباشد و یا میزان تبدیل بازدیدکنندگان به بیمار کمتر از ۵ باشد، این پیام را به ما میدهد که وب سایت و استراتژی تولید محتوا و عملکرد آن نیاز به بهینه سازی دارد.
به وسیله ی آنالیز گوگل و یا سایر ابزارهای آنالیز اینترنتی، می توانید عملکرد خود را در سایت ارزیابی و دنبال کنید که معمولأ در مورد معیارها بحث می کند. معیارهای اصلی سایت شما باید شامل تعداد بازدیدکنندگان خاص، تعداد بازدید از صفحه، مدت زمانی که بازدیدکننده صرف بازدید از سایت می کند، تعداد نظرات ثبت شده ، و میزان تبدیل بازدیدکننده ها به بیماران جدید باشد. در اینجا، میزان تبدیل معیار نهایی می باشد، چرا که تعداد درخواست های اینترنتی و یا تماس های تلفنی مطب که از طریق وب سایت جذب شده اند را اندازه گیری می کند. (عموما به دلیل تخصصی بودن و اهمیت کار تحلیل و آنالیز اطلاعات، متخصصین ما در حوزه سئو این خدمات را بصورت کامل به عهده میگیرند. ولی حتما در انتخاب تیم مربوطه دقت نظر کافی را داشته باشید.)
بیشتر بدانید: طراحی سایت پزشکان برای گوشی
مارکوم | بهترین شرکت طراحی سایت پزشکی